11.5.2012

Viikonlopun suunnitelmia

Tänään ohjelmassa töitten jälkeen ryntäämistä finnkinoon, oikeestaan täytyy lähteä vähän aikasemmin että kerkii hakee liput varauksesta. Siis se uus Depp-leffa saa ensi-iltansa tänään, jos joltain on mennyt ohi! Hihii tätä on odotettu sen voin sanoa :)) Viimeisin Depp-leffa jonka elokuvissa kävin katsomassa olikin The Tourist, ja siitä on jo yli vuosi aikaa. Tai no tulihan tässä välissä taas yksi Pirates-leffa, mutta mä en laske niitä Depp-leffoiksi..

Mitäs muuta? Tajusin kun heräsin tänään, että oon vahingossa viikonlopuksi ylibuukannu itteni. Piti mennä isän kanssa moottoripyöräilee, mutta sitten myös lupasin äidille että tehdään mun valmistujaisiin kutsukortit. No taitaa moottoripyöräily jäädä. Sitten aion vihdoin päättää sen valmistujaismekkoni. Niitä on nyt kolme vaihtoehtoa, tilaan Asokselta. Mutta enpä kerro mitkä ovat vaihtoehdot. oonpas salaperäinen
Lauantai on muutenkin aikamoista menoa, pitää käydä ylimääräisissä tanssitreeneissä (ihan niinkuin eilisestä ei olis jo tarpeeksi mustelmia!), tyyliin suoraan niistä treeneistä pitäisi lähteä Samiran synttäreille. Onneksi ne on tossa kadun toisella puolella niin ei sen puoleen tarvii kiirehtiä :) JA jossain välissä pitäisi se äitienpäivälahja hankkia! Vai voinko vaan ilmottaa että mä oon se lahja? Mä en oo ihan varma mitä äitienpäivänä tehdään, yleensä ollaan menty mökille ja siellä on sitten juhlittu porukalla suvun äitejä :D Mitä tuolta Forecan sivuilta vilkaisin niin ilman puolesta vois hyvinkin lähteä möksälle. Ainiin pari rästihommaa olis vielä kouluunkin tehtävä... Se siitä rentouttavasta viikonlopusta. Mutta ainakin hauskaa pitäisi olla :)

Kohta täytyy ruveta tekemään töihin lähtöä. Kivaa perjantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti