21.5.2012

Viikonlopulta

Heipparallaa! Viikonloppu meni taas liian nopeesti, jotain kerkesin kuitenkin aikaiseksi saamaan ja alla näkyykin viikonlopun ostokset, joista oon molemmista aikas innoissani hihii.

 Lauantaina ostettiin nuo ihanat kenkulit Spirit Storesta. 
Oon noita kattellut tosiaan jo reilun vuoden ja nyt ne on viimein mun! :)
Eikä tuo ollu yhtään sen huonompi ostos, täytyy vaan selvittää kunnon ohjeet jostain, miten pitää neilikka hengissä. Nyt se näyttää vielä aika mitättömältä, mutta siinä on paljon nuppuja tulossa.
nykytanssi rakastaa jalkapöytiäni, ne on ihan mustelmilla plus noi ihanat palohaavat, voi kyllä... Mut kattokaa nyt noit söpöi kenkii! <3
Tää maanantai aamu tuntuu jopa sellaiselta että nyt vois oikeesti olla onnistunut maanantai. 
Johtuukohan se tosta sääilmiöstä..?
Eilen äiti kävi tuomassa mulle kaikki veljen Potter-kirjat, eli kaikki paitsi kakkonen, se on hävinnyt :( 
Mulle iski viime viikolla kauhee hinku lukee taas kaikki noi kirjat, siinäpähän on sitten tekemistä kesäksi!

Nyt mää rupean valmistautuu töihin lähtöön. Oispa tänään hyvä maanantai kerrankin!

4 kommenttia:

  1. Ihanat kiilakorot! Kuinka korkee korko niissä on suurin piirtein? :)

    atc24h.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Noo jos olin noilla äitini pituinen niin 13senttiä veikkaisin :D Onneks niissä on toi korokepohja!

    VastaaPoista