28.5.2012

On the flight

Lauantaina oli Funkyn kevätnäytös Logomossa. Siellä menikin sitten oikeastaan koko päivä, mutta oli taas tosi mahtavaa päästä tanssii yleisölle. Joitain kuvia tuli otettua, mutta ainoastaan tuolta backstagelta (joka oli muuten tosi hieno!), oisin voinu hyvin ottaa kuvia kisa-esityksistä, mutta tyhmänä olin jättänyt kameran ylös :(

 Musta on tosi hienoo et Funkylta saa aina tollaset hienot liput eikä mitään kämästä paperilappusta. Ja tosiaan näytös pidettiin nyt kolmatta kertaa Logomossa, päihittää kaikki Konserttitalot sun muut.
 Meikin piti olla pinkki/lila, ja yhteiskäytössä oli MACin pinkkit ja lilat luomarit + huulipunat. Oli tosi hyvä toi huulipuna ainaki, mun luomivärit vähän feilas. Yleensä harjottelen edellisenä iltana tekeen näytösmeikin, mut jotenki se sit sillon perjantai-iltana jäi. Ja kun en koskaan tee mitään luomiväreillä, niin en osaa käyttää niitä.
 Hiukset piti kihartaa ja heittää tolleen sivulle plus sit sinne sivuun ois viel pitäny väsää jotain pikkulettejä, mut me Julian kanssa ei lähdetty sellasii väkertää. Ite tykkäsin kyllä tosi paljon tosta hiustyylistä, vaikka alussa olinkin hankaluuksissa Julian kihartimen kanssa. En ollu sellasta koskaan käyttäny, oon vaan aina suoristimen kanssa tehny kiharat, jos on tarvinnu (eipä tähän tukkaan tosin hirveesti kiharaa enempää tartte ;) ja sitten yks kaks joku tyttönen siinä vieressä tarttui tuumasta toimeen ja alkoi tehä niitä kiharoita mulle, vaikken edes ollut pyytänyt. Se teki puolet mun päästä ja käytti samalla helvetisti lakkaa. Lopulta mun oli pakko harjata ne ihan kivi kovat kiharat auki ja alottaa alusta. Kiitos vaan sille ihanalle tyttöselle, kattelin myöhemminkin kuinka se sabotoi toisten hiuksia!
 Julialle sopi tosi ihanasti noi hiukset. Jaa toi amerikanlippu siksi että he olivat Poppingissa Yhdysvallat. Niin tosiaan jos joku ei tosta ylemmästä lippukuvasta tajunnut, niin teemana jokaisella esitykellä oli joku maa. Mulla oli Hiphopissa Venäjä, oltiin surkeita katulapsia. Eipä muuten tullut kuvaa siitä mun Venäjä-asusta, mut se olikin aika hirvee; veljen mustat puvunhousut+musta perus toppi ja lantiolle kiedottu ruutupaita.

 
 Tässä kyllä näkyy hyvin kumpi meistä osaa meikata silmät hahhah! :D

 Nykytanssissa, jossa oltiin Julian kanssa molemmat, meidän ryhmä esitti Kuuta. Voi kyllä. Se ei koskaan selvinnyt mulle miten se kuu ilmeni siitä koreografiasta, mutta tykkäsin siitä ehdottomasti enemmän kuin meidän hopin sarjasta.
 Ja nykärissä meillä oli kaikilla vaan valkoset mekot+tietty mustat hotpantsit alla.
Nyt tää lähtee nukkumaan, huomenna on aikanen ylösnousu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti