3.7.2012

Kaislojen kahina



Oon jo parisen viikkoa koittanut löytää korallin sävyistä uutta kesälakkaa, mutta aina kaikissa vaihtoehdoissa on ollut joku vika mm. liian punainen, liian oranssi tai sit vaan hirvee hinta. Tällä hetkellä en mielelläni pulittais 20euroo kynsilakasta! 
No kävin perjantaina kotikotona ja äidin kätköistä löytyi ikivanha Lumenen kynsilakka. Siis painosanalla ikivanha. 2003 oli viimeinen käyttö vuosi. Mutta hyvin vielä toimii! Ja tykästyin tähän niin että maalasin saman tien myöskin varpaiden kynnet.
Ei toi ehkä mikään hirveen kesäinen oo. Paremmin varmaan menis syksyyn, mut ei kai se oo niin justiinsa :)

Nää muut kuvat onkin ainoat kuvat siltä torstai-perjantaiselta mökkireissulta :)




Eilen tuli maattua useampi tunti Jonnan takapihalla sillä seurauksella että paloin jonkin verran yläkropasta. Ei kiva. En oo aikasemmin palanu tällee (en ainakaan muista) että oikeesti ihoa vähän polttelee, mutta kun muistaa nyt kunnolla rasvata pari kolme kertaa päivässä nii ei sen pitäis alkaa kesimään tai mitään. Tänään kuitenkin valikoituu ehdottomasti pitkähihainen päälle kun lähden tonne aurinkoon. Meikun nimittäin pitäisi tulla aika pian tänne ja saas nähdä mitä keksitään, mutta ulos ihan varmasti mennään, koska on niin ihana keli.




Tänään oon ollu aikasin liikkeellä, hain aamulla mun ja veljen uudet passit ja kävin työkkärissä viemässä taas vähän eteenpäin tätä paperi-rumbaa. Loppu päiväksi on siis luvassa Meikun seuraa ja olis tässä kotonakin kaiken näköstä mitä pitäisi tehdä. Ei vaan paljoo kiinnosta :D 
Josta tulikin mieleeni, jos jotakuta kiinnostaa nähdä ja kuulla ihan paras työttömyydestä kertova laulu, niin käykää vierailemassa täällä. Mä ainakin sain hyvät naurut!




Olin sunnuntaina Turussa Vanhalla suurtorilla joka kesä järjestettävissä Keskiaikaisilla markkinoilla. Mä oon käynyt siellä muutaman kerran ja oon kyllä tykännyt. Erityisesti siksi että sieltä saa kaiken näkösiä herkkuja ;) Mulla oli kamera messissä ja tuli reilu pari sataa kuvaa otettua... Eli kunhan kerkeiän/jaksan niin sieltäkin tulee postausta.




Nyt voisin pikapikaa vähän siivota ja järjestää paikkoja ennenkun Meikku tulee. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti