30.6.2012

Never coming back to you

 Nukuin viimeyönä yksin ensimmäistä kertaa täällä kotona. Onneksi olin tosi väsynyt niin ei päässyt mielikuvitus laukkaamaan jokaikisestä äänestä ;)
Pelästyin kyllä aika paljon kun kävin siinä illalla vielä ennen nukkumaan menoa suihkussa ja yhtäkkiä vaan molemmat lamput sammui samaan aikaan, ilman mitään välkehtimisiä. Erittäin ihanaa huomata seisovansa pilkkopimeässä. No onneksi sain saunaan valon ja meillä on kaiken varalta aina taskulamppu kylppärissä :)


Tortai aamupäivällä mummo soitti ja kutsui mökille, olin vartin päästä valmis lähtemään bussipysäkille. Pakkasin vaan bikinit, aurinkorasvan, yökkärit ja hammasharjan ja kameran. 
Rakastan sponttaaneja tekoja, jos on suunnitellut jotain parin viikonlopun päähän aina jokin muuttaa suunnitelmia.
 Vietin kaksi ihanaa päivää palvoen aurinkoa. Mikä tuuri että juuri torstaina ja perjantaina paistoi lämpimästi, kun nytkin taas sataa varmaan koko päivän.
 Mulla oli kyllä kamera matkassa, mutta se pysyi lähes koko ajan laukussa. Joskus ei vaan kiinnosta.

 Tänään suuntaankin Julialle, oli vissiin tarkotus et tehään lettuja jos oikeen muistan. Kelpaa :)
Huomisen suunnitelmat peruuntui, mun oli tarkotus lähteä enon mökille Härjänmaalle, saaristoon. Mutta se reissu on nyt siirretty näillä näkymin heinäkuun puolelle.
 Kuvituksena toimi pidemmältä aikaväliltä kuvatuksi tulleita herkkuja. :)
Kivaa lauantaita!

4 kommenttia:

  1. joo jees meille tänää ja tarjol lettusii ihk <3 !

    VastaaPoista
  2. nam noi ruokakuvat!!:) ja mä en oo ikinä ollu yötä yksin kotona, mut ehkä sekin yö koittaa vielä lähiaikoina :D

    VastaaPoista
  3. ja ainiii kiitti jos käyt kattoo:

    http://kaisisblog.blogspot.fi/

    :)

    VastaaPoista
  4. Joo ei se yö ollut tosiaan niin paha ku mitä kuvittelin, mut olin tosiaan erittäin väsynytkin.

    VastaaPoista