10.6.2012

Valmitujaiset par 2

Nyt olisi sitten luvassa viime viikon lauantain kuvasaldoa. Ollos hyvä!

Julialla oli päällään mun päättötyö! Harmi ettei tullut siitä parempaa kuvaa, mut oon tosta mekosta tosi ylpee sopii Julialle niiiin hyvin :)

Jokainen ei tuonut sitä perinteistä kirjekuorta, vaan sain ihan törkeen hienoja lahjoja! Mm. Marimekon Sukat Makkaralla laseja, joita oon monta vuotta himoinnut. Ja näihin liittyy lapsuuden muisto ;)


 Sekä hienon kellon, jonka tosin oon ajatellut vaihtaa valkoiseen. Vai mitä?
 Ja tää oli ihan paras, mahtavat kangas-sakset! Simon Formulat Sain myös tarpeeseen tulevia keittiövälineitä, niitä näkyykin tuolla ylempänä. Mummolta sain upeat korvakorut nekin varmasti vilahtaa kuvissa.




 

 
 Mun loppu lauantai-ilta jatkuikin sitten kotosalla. Meikku tuli seuraksi ja lähdettiin pienten vaatekriiseilyjen jälkeen pakollisille RHCP'n salmari-shoteille, ja sieltä Börssin lakkiais-bileisiin ja sieltä vielä Edisoniin, koska Börssin meno ei miellyttänyt. Edisonissa oli mukavan rentoa, etenkin kun en ollut humalassa niin siellä oli paljon kivempaa kuin Börssissä. Edisonissa saattoi myös ehkä olla paremman näköistä porukkaa.. ainakin yksi oli ;)


Tänään kotiuduinkin sitten hyvissä ajoin sieltä mummon synttäreiltä. Oisin voinu lähtee serkkujen kanssa jatkaa iltaa ja nyt ehkä vähäsen harmittaakin kun en viitsinyt lähteä, vaikka huomenna ei olisi edes tarvinnut herätä aikaisin töihin kun on iltavuoro tiedossa. Mutta olin tylsä ja halusin olla vesilinjalla ja painuin vaan suoraan kotiin. buu.
 Mä oon tosiaan meijän suvun nuorinpia (sekä äidin että isän puolelta viimeinen lapsenlapsi) ja nyt noi nuorimmat serkut, jotka on mua vähintään sen viitisen vuotta vanhempia oli ihan innoissaan, että jee viimeinkin Mirjakin pääsee baareihin. Sovittiin että joku ilta pistetään porukka kasaan, saas nähdä mitä siitäkin tulee :D Oli kyllä tosi kivaa toi muutamakin tunti, kun istuttiin kaikki samassa pöydässä, mitä tapahtuu ehkä korkeintaan joka toinen vuosi. Harmi vaan ettei veli ollut mukana, onneks silläkin loppu jo häämöttää ton asepalvelun suhteen.
 
Huomenna saa onneksi nukkua tosiaan vähäsen pidempään, kun meen iltavuoroon. Elikkäs nyt meen jatkamaan tota Potterin lukua! Moikkaa

2 kommenttia:

  1. oi oot niin nätti näis kaikis kuvis !! tykkään tost vikast mekost tosi paljo : 0

    (-- ite näytän silt et nukahdan heti seuraaval sekunnil kuvan oton jälkee)

    VastaaPoista
  2. Hahhah :) noo aina ei voi onnistuu.. Pitää kyl saada siit sun mekosta viel kuvia!

    VastaaPoista