18.4.2012

Söin tänään viimeiset pääsiäismunani! :D Tänään myös oon yrittänyt etsiä mekkosta valmistujaisiini. Jossain kohtaa mun oli tarkoitus väsätä ite joku mekko, mutta nyt alan tulla toisiin aatoksiin.
Mulla oli oikeestaan jo yksi mekkoehdokas jonka olisin luultavasti myös sitten lopulta ostanutkin, mutta nyt huomasin kun kävin sitä tuolla shopbopin sivuilla taas kuolaamassa, niin koot oli loppu! No ei auttanut kuin alkaa uusiin etsintöihin...


Tämä oli siis se mekko jonka olin ajatellut tosiaan hankkivani. Toi selkä oli vaan niin kaunis :)


(kuvat: shopbop.com)

Tämmöiset kolme ainakin nyt tuolta bongasin, tosin ainoastaan tää viimeinen ois oikeesti mahdollista hankkia kun noista toisistakin oli koot loppu. Mut onks toi liian värikäs ja liian tommonen... liehuva? Jokin siinä viehättää hirviästi, eikä se ollut mikään liian hintavakaan, kun toi on kuitenkin silkkiä. Pitäiskö mun? Vai jatkanko vielä etsintöjä?

Nyyyt Greyn anatomiaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti