23.4.2012

secret place






Viikonloppu meni miten meni. Yllä olevat kuvat otin lauantai-iltana, Meikun kanssa pyörittiin autolla Hirvensalossa. Käytiin tollasessa hienossa paikassa, harmi vaan että aurinko oli mennyt pilveen ja kylmähän siellä oli. Kesällä pitää kyllä mennä uusiks, oli sen verran hieno paikka. Nähtiin myös itsemurhaa hautova kapinen kettu, niin säälittävä ruipelo teki oikeesti pahaa kattoo tollasta. Myöhemmin samana iltana olin lupautunut veljeni ja tämän kavereiden kännikuskiksi. Joo toiste en taidakkaan mennä...
Sunnuntaina Julia ei lähtenytkään mun kanssa ultimaattiselle shoppauskierrokselle, joten lähdin mökille kun oli niin täydellinen kevätsää. Tuli sitten mökiltäkin muutama kuva otteua, mutta tajusin nyt etten ollutkaan siirtänyt niitä vielä koneelle, enkä jaksa enää. Eli niitä kuvia sitten mahdollisesti myöhemmin tulossa.

Tää viikko vois vaan mennä ja tulla jo ens viikko! Olin tänään hopissa aivan täysin pihalla, miksi pitää tehdä niin helkkarin vaikeet kuviot ja vaihtaa laskuja koko ajan?!! Suvikin taisi olla vähän sekasin, käski mun nousta 6-5 laskuissa eikä se meinannu edes tajuta mikä siinä oli väärin :D Onneksi sentään keskiviikoksi on jotain ekstra kivaa tiedossa, niin on jotain mitä tältäkin viikolta odottaa :))

Nyt vois olla mun aika mennä nukkuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti