18.8.2012

Kyllä en

Eikun siis olen palannut kotimaan kamaralle jo pari päivää sitten. Tekemistä on vaan siitä torstai aamusta asti ollut enemmän kuin tarpeeksi, enkä oo kerennyt kaikkia kuvia koneelle vielä latailemaan saati sitten muokkailmaan. On vieläkin varmasti univelkaa, koska kahtena edellisenä iltana on tullut oltua ulkona aika myöhään enkä enää osaa nukkua pitkään. Torstai-illalla oli Taiteiden yö, käytiin siellä Julian kanssa. Ei ollut mun juttu, tai sitten käytiin väärissä paikoissa. Tai sitten en vaan oo tarpeeksi kultturelli ihminen ymmärtääkseni sen tapahtuman hienoutta... loppu illasta Meikku liittyi meidän seuraan ja syötiin jokirannassa kiinalaista tiikerihain soidessa taustalla. Eilis illan vietin vanhojen koulukavereiden kanssa, oli tosi kivaa nähdä pitkästä aikaa porukalla, vaikka päädyttiinkin sitten lopuksi Lyniin, jonne mun ei pitänyt enää ikinä mennä, mutta sielläkin oli yllättävän mukavaa jos vaan siel olis soinu kans hyvää musiikkia mutta ei niin ei.

Tänään illalla kävin kesäteatterissa katsomassa Mielensä Pahoittajan (siitä otsikko jos joku tietämätön ei tajunnut) ja mun mielestä se oli hauska vaikka alkuun mulla olikin omat epäillykseni. Sellainen yhden miehen näytelmä voi olla tosi tylsä jos on surkee näyttelijä, mut tää oli ihan mahtava nuori mies ja niistä pappavaatteista huolimatta vielä erittäin söpö ;) yhdestä asiasta meinasin omanikin mieleni pahoittaa, koska siellä katsomossa istui kaksi miestä, joita selkeästi ei olisi kiinnostanut tippaakaan istua siellä. Toinen laittoi jossain vaiheessa aurinkolasit päähänsä, vaikka aurinko ei tosiaan paistanut ja toinen näpräsi koko ajan iphoneaan. Olisi tehnyt niin mieli kysyä että miksi ne väliajan jälkeen edes tulivat takaisin.

Ainiin melkeen unohdin että tänään se tapahtui taas! Missasin Hurtsit kolmatta kertaa (ainakin tietoisesti), ne oli WEEKEND-festareilla mutta ylläri mä en päässyt sinne. Ehkä sitten seuraavalla kerralla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti