17.2.2012

Viime päivien plussat:

+ tänään on ollut ensimmäinen lomapäivä
+ olen ollut enemmän yhteyksissä pariin vanhaan ystävään
+ varasin ystävänpäivänä matkan Rodokselle yhdessä äidin kanssa
+ sain yhden projektin päätökseen
+ työssäoppimispaikkani vaikuttaa mukavalta (kävin siellä tänään)
+ eilinen ilta oli onnistunut (ainakin tunnelman osalta)

ja miinukset
- autokoulu mättää
- en ollut tyytyväinen muutamiin tuotoksiini
- tasan kahen viikon päästä ois The Sounds, enkä oo näkemässä


Tämän loman perusperiaatteena mulla on rentoutua ja syödä! Oon ollu viime viikot vissiin niin stressaantunut ettei oo ruoka maistunut (onko tää mahdollista??) Täytyy siis unohtaa kaikki harmittavat asiat. Ja oon jo suunnitellut tekeväni mm. feta-minitomaattimuffinsseja! naaaam
Pitäisi käydä ostamassa ne GG'n vikat kaks tuottaria, ehkä huomenna... Niiden parissa kyllä saa aivot levätä :) Huomiseksi oon myös kaavaillut pientä luisteluretkeä tonne naantaliin, oispa vaan hyvä ilma.


Nyt muutamat kuvat eilisistä vanhojentansseista Vpk-talolla.



bongaaja
Maaginen pyrähdys :)))
  Hähää oli pakko laittaa omasta lempparipuvusta kuva!




tää loppu tanssi oli kiva, vaikka vihaankin sitä kappaletta.

Nyt salkkarit >>>>>


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti