26.2.2012

And the nominees are...

Meikku teki mulle torstaina kynnet! Torstaina kävin myös Aydan kanssa kattomassa Vuosaaren ja sen jälkeen mentiin syömään ihanaan italialaiseen ravintolaan syömään. Sinne on pakko mennä toistekkin!

Ja ne kynnet...
...tykkään näistä kamalan paljon Meikku <3

Eilen oli hyvin laiska päivä, en tehnyt _mitään tunnin koiralenkkiä lukuun ottamatta.
Tänään sen sijaan on mennyt vähän paremmin, näin Samiraa keskustassa ja käytiin kahvilla, eli teellä ja kaakaolla. Mun oli kyllä tarkoitus ottaa kahvia, mutta sitten siinä tilatessa sanoinkin vahingossa tee, enkä kahvi... oon kaavoihin kangistunut. Kohta kuitenkin pitäis ruveta sitä kahvii ryystämään että pysyy simmut auki, koska meinaan ekaa kertaa elämässä kattoa Oscarit! Oon aina halunnu nähdä sen hirrrrrweeen pitkän gaalan, tai ainakin siitä asti kun rakastuin Johnny Deppiin ekan kerran. Nyt ei Deppi ole missään ehdolla, mutta ei se varmaan haittaa, kai se kuitenkin siellä on?! En mä varmaan seiskaan asti jaksa valvoa, enkä voikkaan koska aamulla täytyy olla taas jo skarppina, mutta yritän ainakin ne valvojaiset jaksaa kattella.

Joo nyt meen tosiaan sitä kahvia keittelee. Onneks huomenna on vielä vapaata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti