8.1.2012

Se on talvi taas hetken

Hei miten ois vähän kuvii viikonlopulta!


 Mulla ja Ritalla oli kiva takka-hetki eilen illalla :)


 
 Yllä olevat kuvat nappasin tänään aamupäivällä ennenkuin lähdettiin äipän kanssa Skansseilemaan.

 Ja loput onkin sitten illasta, menin käymään Emmalla.





Tossa paikassa me istuttiin viime toukokuussa Emman ja Jonnan kanssa ja nautittiin auringosta. Siitä taitaa täällä olla kuviakin...

Tehtiin myös luonnollisesti joulutorttuja :DD Ja poltin kitalakeni, tai miksi suulaeksi sitä ikinä kutsutaankaan, niiiin maan perusteellisesti että!

Ainiin! Piti vielä höpöttää noista leffoista, kun eilen tuli telkkarista se Män som hattar kvinnor (menikö oikein?) ja perjantaina olin kattomassa sen amerikkalaisen version. Harmittaa hieman sanoa, mutta se amerikkalainen oli sittenkin parempi. Tai siis kun eilen kattelin sitä alkuperäistä versiota, niin mietin lähes kokoajan miten paremmin tietyt kohdat oli tehty siinä jenkkiversiossa. Elokuvissa parhautta on ainakin mun mielestä sellaset pikkuyksityis kohdat, ja sellasiin oli panostettu enemmän tässä uudemmassa versiossa. Jos Lisbethiä vielä näyttelisi siinä amerikkaliasversiossa Noomi Rapace niin oishan se ihan täydellinen :D

Kohta nukkumaan, huomenna on 8 tuntia korsetin tekoa, jeeee!

2 kommenttia:

  1. sun tukka näyttää super pitkältä tossa kuvassa minkä oot ottanut itestäs!

    VastaaPoista
  2. Ai näyttää vai? :) mä näin itseasiassa just unta et mun hiukset oli yhtäpitkät kun sun!(pidennyksillä siis)

    VastaaPoista