2.10.2012

The last weekend of Septemper

 


 













 Hohhoijaa, kenen muun mielestä tiistait on pahempia kuin maanantait? Maanantaina on vielä viikonloppu vielä niin tuoreessa muistissa ettei sitä tylsää arkea ehdi edes huomata, mutta toista on tiistaina. Pitäisi keksiä jotain kivaa joka tiistaiksi niin nää ei tuntuisi niin tylsiltä. Nyt turrutin tiistai-masennuksen läjäyttämällä mukavan kasan kuvia viikonlopusta! Ja tulipahan muuten sen verran matskua että koko lokakuu katsellaan syyskuun viimeisiä päiviä...

Mun perjantai-ilta sujui rennosti, herkutellin kotitekoisella pitsalla ja katselin leffaa, ei mitään siis ihmeellistä. 
Lauantai aamulla/päivällä iski urheilu-fiilis ja vetelin hikihatussa(ilman hattua) vajaan tunnin menemään isän kuntopyörällä. Joo kuntopyöristä ensimmäisenä tulee mieleen joku tälläinen ikivanha Tunturin pyörä, mutta onneksi tää meidän on vähän siistimpi. Mun mielestä tonne meidän vinttiin vois rakennuttaa kunnon kuntosalin ja siihen yhteyteen sellasen koti span, mutta jostain syystä isä ei oo vieläkään lämmennyt mun idealle...
Iltapäivällä lähdettiin Jonnan ja Meikun kanssa ruissaloon, ja niinkuin näkyy niin otettiin ehkä jokunen kuvakin. Siellä vaan oli aika vilpoinen (no yllätys merituuli), mulla oli kyllä kunnon varusteet, mutta silti. Joten muutaman tunnin jälkeen päätettiin lähteä ajelemaan takaisin kotiin päin ja päädyttiin Meikun ja Emman luokse tekemään tortilloja. Siellä menikin aika myöhään, katseltiin täykkäreitä ja herkuteltiin. Oli tosi kiva ilta :)

Sunnuntaina kävin ennen tanssia Wikkellä, 3+1päivillä irtsari kuvat silmissä. Noo karkkien lisäksi mukaan tarttui vähän muutakin, mm. ensimmäinen silmänympärysvoiteeni(!). Toivottavasti ei ole vielä liian myöhäistä aloittaa sen käyttäminen, kun sehän kannattaisi hankkia siinä vaiheessa kun alkaa meikata, josta saattaa olla muuta vuosi virähtänyt... Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?

5 kommenttia:

  1. oi nätti mirja !! toi eka kuva on ihana <3 (vaik oon kyl vähä haaveillu et voisin kaapata ton takin sulta itelleni ..)
    ps kenen karvatötsä ::: D ?

    VastaaPoista
  2. No jos löydän jostain toisen niin voisithan sä sen ottaakkin. Ja meinaatko nyt tota hattua mun päässäni vai tota pupua? : D Karvahattu on mun, pupu Meikun.

    VastaaPoista
  3. hurdur pitää sit vähän katella ton takin suhtee : D mut hattua tarkotan ! onk se tossa kuvassa sun päässä : 0

    VastaaPoista
  4. No ei se ainakaan mun jalassa ole?

    VastaaPoista
  5. nok sun hiukset ja takki näytti iha erilai ko muis kuvis : ((((((

    VastaaPoista