13.10.2012

New ones






Siinäpä kuvia muutamista ostoksista joita on tullut tehtyä. Ekassa Giorgio Armanin hajuvesi, Acqua di Gioia, josta unelmoin toista vuotta ja vihdoin se on mun! En ookkaan muita hajuvesiäni käyttänyt sen jälkeen kun ton ostin. Se on niin täydellinen, puhdas, raikas, kevyt, ehkä ihan vähän makea, just sellanen mistä ite tykkään. En pysty käyttämään kovin makeita tuoksuja koska ne on mun nenään lähes aina tunkkaisia. 
Musta on kivaa analysoida tuoksuja, jokaiselle tulee erilaiset mielikuvat eri tuoksuista. Mulle tästä tuoksusta tulee mieleen lämmin ilma ja kirkas meri. Voisin kirjottaa hajuvesistä ihan tosi paljon, mutta joss jatketaan siihen seuraavaan ostokseen, tai oikeastaan ostoksiin. 

Käväsin kirjamessuilla viime lauantaina Julian kanssa ja mun mukaan tarttui mm. kuvassa näkyvä Fun.'in Some Nights-levy, joka on yllättävän hyvä, lisäksi ostin Skrillexin levyn mutta se ei päässyt kuvaan, koska tyhmänä unohdin sen Meikun luokse.

Taisi olla nyt torstai kun hain postista nuo Dr. Denimit, jotka nytkin ovat jalassani (enkä siis koskaan ole kotona farkuissa), viime viikolla ykskaks päätin ne Nellystä tilata, kun pitkään olin jo mietiskellyt että ne olisi hyvä saada. Nyt sain Nellylle sitten 7e lahjakortin, ostokierre hereicome... Mutta joka tapauksessa pöksyt ovat loistavat, pelkäsin etten mahdu näihin kun otin pienimmän koon mutta onneksi otin koska s olisi sitten ollut ihan liian iso tai sanotaanko että liian mukava. Koska mä en usko siihen että farkuissa (nämä nyt ei tosin ole kunnon farkut muttaa..) kuuluu olla mukava, ainakaan siis silloin kun ne ekan kerran päälleen vetäsee, niiden kuuluu sattua melkeen sattua silloin ne on hyvät! Sellaiset ne mun Leviksen Curve id't oli kun ne reilu vuosi sitten ostin ja nyt ne on niin hyvät päällä että. Näköjään farkuistakin jaksaisin paasata maailman tappiin, mutta mennään viimeiseen kuvaan. Josta siis löytyy viimeaikaisia lukemisia. Tai tuota Laila Hirvisaaren Grand Hotel-kirjaa ei voi enää kutsua viime aikaiseksi, koska lainasin sen Emmalta elokuun alussa, ei enää kauaa kun oon lukenut sen hahhah. Pääasiana kuvassa on nuo kaksi Muumikirjaa, jotka nekin ostin kirjamessuilta. Muumikirjat vaan on hyviä, koska niitä voin vaan lukea eikä sen pahemmin tarvii miettiä (toisin kuin esim. tossa Grand hotel-kirjassa oon niin sekasin kuka on kuka ja mikä paikka nyt oli mikä jajaja), mutta niissä tulee myös esille elmän tärkeitä asoita. Oonko siis yksinkertainen kun fanitan muumikirjoja? :D

Ääks kello on jo noin paljon, täytyy ruveta laittaa itteensä kondikseen pitäis tunnin päästä olla jo keskustassa! Mukavaa lauantai-illan jatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti