12.9.2011

Maanatai-iltaa

Mennään suoraan asiaan että pääsen tästä koneelta josks nukkumaankin. Eli huomenna on vapaapäivä ja mulla on siis toinen ajotunti aamupäivällä, katotaan onko viikon takaa enää mitään muistissa. Ajotunnilta lähden muutamaksi tunniksi kouluun, mikä on perseestä, mutta pakko ne rihannatunnit on jossain välissä korvata ja tuleepahan se eka bleiseri valmiiksi. JA sitten mää meen ratsastaa!! Apua en ois ikinä, siis ikinä uskonu että mut saataisiin vielä joskus hevosen selkään, mutta jotenkin Emma on mut onnistunut myöntymään. Miksi en tykkää hevosista? Sanotaan suoraan että mun mielestä ne on rumia, hirveitä mulkosilmiä ja tosi isoja, enkä ymmärrä niitten päälle yhtikäs mitään ja lisäksi on vielä traumat kerrasta kun mut joskus viisvuotiaana huijattiin ratsastamaan sellasella hirveen korkusella hevosella. Miten huijattiin? Mentiin isän kanssa sen jonkun kaverin tallille, mua epäillytti jo silloin kaviokansa niin en suostunut ruokkimaan hevosia (siis herran jumala nehän ois syöny mun käden!) vaan menin iloisena rapsuttelemaan ja leikkimään kissojen kanssa joita siellä oli. Sitten oltiinkin jo lähdössä, mutta isä halusi mennä vielä katsomaan sellasta yhtä tosi isoo hepoa joka oli ulkona ja kappas yhtäkkiä mut onkin nostettu sen selkään ja se lähtee hulluna laukkaamaan ja mä huudan itkukurkussa ja ihan varmana että se on loppu nyt. Joo ei oo sen jälkeen hevoset paljoo kiinnostanu. Kaikki muut eläimet on kivoja ja tykkään, mutta hevoset ei kiitos. Huomenna on siis suuri päivä kun mä yritän antaa kaikille maailman hevosille toisen mahdollisuuden olla sittenkin ihan kivoja eläimiä. Ja toisaalta oon niin eläinrakas että se on ihan hyvin mahdollista että tyksätyn hoitamaan niitä, toivotaan ainakin :)
No tällä hetkellä fiilikset on ihan hyvät, mutta katotaan vaan sitten paikan päällä uskallanko oikeesti sinne hepan selkään D: Otan kameran mukaan niin Emma saa todistaa miten siellä pärjäsin.

Laitan huomen aamulla ne loput ruissalokuvat, koska nyt ei enää jaksa, meen nukkumaan. Hyvät yöt!

kuvat: weheartit

2 kommenttia:

  1. Eikä, kuvat unohtu, mutta se meinaa, että siun vaa pitää tulla toisenki kerran! ja sie olit hyvä!

    VastaaPoista
  2. niin unohtu! ehkä mä sit tuun :)

    VastaaPoista