9.9.2011

Every now and then

Jes vihdoinkin alkoi viikonloppu! Oli tosi tylsä kouluviikko, ei sitten yhtään inspaa noi bleiserit. Huomenna pitäisi mennä ostamaan kankaat siihen omaan bleiseriin, löysin koulusta kyllä jo sopivan vuorikankaan, semmosen vähän pinkkiin taittuvan punasen :)
Eilen olin taas tanssissa, ja vaikka en oikeen tykkää sen opettajan opetustyylistä (tai en ole vielä oppinut tykkäämään) niin tähän saakka oon kyllä nauttinu tosi paljon siitä itse tanssista, vaikka ne ballerinamaiset jalkojen nostelut ja muut hypyt ei ihan iske on se kuitenkin hauskaa. Nykytanssiin pitää keskittyä ihan eritavalla kuin hoppiin, koska siinä ei ole niin tarkkoja laskuja ja tavallaan sääntöjä miten jokainen liike tehdään, niin sitten kun opettaja ei täysin kerro miten liike kuuluu tehdä niin sitä pitää tavallaan työstää enenmmän ja voi tehdä enemmän omalla tyylillään (tosin mun nykärityyli on vielä ihan kadoksissa). No tanssin jälkeen pääsin veljen kyydillä kotiin ja saatettiin käydä vuokraamassa leffa ja hakemassa pieni pitsa...

Oltiin siellä vuokraamossa vaikka kuinka pitkään ku Mikolle ei kelvannu mikään ja lopulta käytiin koko komedia osasto läpi kunnes löydettiin tää, kansikuva saattoi jo vaikuttaa asiaan vähän niinkuin myös näyttelijä kaksikko. Morgan Freeman ja Jack Nicholson on molemmat niin legendoja, joten päätettiin ettei toi leffa voinut olla huono. Eikä sinänsä jouduttu pettymäänkään, ainoastaan se oli pielessä, koska ainakin mä meinasin itkee koko ajan enkä siksi että ois ollu niin hauskaa. Mut suosittelen tota kyllä!

Kinkkuu, aurajuustoo, valkosipulii ja katkarapui aiaiaiai....

Läskeilyt sikseen ja palataan tiistaihin, jolloinka kävin siellä kampaajalla. En sanonu Lindalle mitään mitä sen pitäisi tehdä, koska se kuitenkin tietää mua paremmin joten se sai tehdä mitä halusi ja lopputulokseen olin tietysti tosi tyytyväinen. Miten niin rakastan mun kampaajaa? Mun mielestä jokaisella pitäis olla oma Linda :)




Tänään meinaan olla vaan kotona ja ehkä mennä saunaan. Huomenna lähdettään Samiran ja Jonskin kanssa ruissaloon saas nähdä mitä siellä keksitään, kuvia ainakin varmasti on tulossa.

2 kommenttia:

  1. mitä sun hiuksille on tehty kun en huomaa eroa? :o tietty saattaa johtua että kun luonnossa ei oo nähny niin ei siks huomaa :)

    VastaaPoista
  2. No joo ei noi kuvis tosiaan kauheen hyvin näy tää väri, mut kyl se muuttu. Ja pääsin siitä jäätävästä tyvikasvusta eroon, mikä oli pääasia :) Mut en mä yleensä tuolla kampaajalla mitään radikaaleja muutoksia tee ku kasvatan näitä eikä mun tukkaan oikeen sovi muutkun ruskeet sävyt (kokeiltu on)

    VastaaPoista