25.9.2011

Kauniiden vaatteiden parannus

Flunssan nujertamana katselen täällä Muumeja ja niistän vähintään kerran viidessä minuutissa. Kuumekin nousussa, jes. Viime päivien kurkkukipu on sentään lievittynyt, mikä onkin sitten varmaan ainut iloinen asia tänään. Toivottavasti huomenna pääsee kuitenkin kouluun, haluan päästä siitä sovituksesta yli! Ja huomenna olisi myös tarkoitus Julian kanssa saada kaikki suunnitelmat sen vanhojentanssimekosta selväksi. Huomenna tulee myös mun tuoli! Huhhuh tätä päivää onkin jo odotettu!

Aina kun lapsena olin kipeänä pistin mun lempivaatteet päälle, yleensä jonkun mekon, mitä ei pidetty kuin harvoin jossain juhlissa ja sitten katselin muumeja niissä vaatteissa. Uskoin että kauniit vaatteet ja muumit parantaa. Ja tähän tottakai uskotaan vieläkin! Tosin nyt tuntuu ettei kaapista löydy mitään tarpeeksi kivoja vaatteita joten päätin että kauniiden mekkojen katselu saa kelvata.








suurin osa kuvista We Heart'ista, muutama löytyi omista kansioista
Nyt meen ottaa jotain särkylääkettä ja nukkumaan! Toivottavasti muilla on vähän mukavempi sunnuntai :)

p.s Alla eilisillan postaus

3 kommenttia:

  1. mun wanhojen tanssi saa inspiroituu sit sekä tost kolmannest et neljännest kuvasta !

    VastaaPoista
  2. kolmonen käy, mut nelonen... ehkä unissas :p

    VastaaPoista
  3. aivan ihania mekkoja!!!
    ja hei, kiitti ku seuraat mun blogia, arvostan :)

    VastaaPoista