2.5.2011

Kesä ja suunnitelmia

Hrrrr.. Tää on niin epäreilua, että nyt on toukokuu ja sitten kun päätetään Emman kanssa mennä koulun jälkeen fiilistelemään jokirantaan ja syömään jädee niin siellä on niin helkkarin kylmä että meinaa jäätyä perseestään siihen penkkiin! Puolijäätyneissä aivoissamme kuitenkin saimme jonkin verran mietityksi maailman menoa. Kuten sitä että 18 päivää ja alkaa kesäloma! Ja sitten myös päätimme että, jos ja kun meidän kaikkien tiet erkanevat, niin sovitaan joku päivä että vähintään kerran vuodessa nähdään ja pidetään semmoset megabailut ettei mitään rajaa. Kai kaikki on meijän suunnitelmassa mukana? (mä en ota kieltäviä vastauksia) Mietittiin myös kesäsuunnitelmia.. mutta niistä ei vielä sen enempää ;)
Mulla ei ole kesästä ikinä mitään sen kummempia odotuksia, koska se menee niin että jos sä suunnittelet tyyliin jokaiselle päivälle jotain niin kuitenkin heräät jossain vaiheessa siihen että kaikki suunnitelmat on menny perseelleen ja sitten alkaa ihan turhaan ahdistaa että paska koko lomakin. Kesäloman kuuluisi olla vaan mahdollisimman rento ja sellainen että kun aamulla joskus herää niin saa rauhassa miettiä mitä sinä päivänä tahtoisi tehdä. Mä oon tyytyväinen kunhan saan tehdä sen kesäkuun töitä, että on sitten taas rahaa ja loppu kesä aikaa tehdä mitä huvittaa.
Mut nyt alan tekemään omaa elämänkaarta huomiselle psykantunnille. Adios~

ps. tää kappale on soinu mun päässä parikin päivää niin siks oli nyt pakko se tännekkin tunkee:)


3 kommenttia:

  1. kyll mä haluun useemminki nähdä ku kerran vuodes!! ja mä haluun kuulua sun kesäsuunitelmiin! ollaan kahdestaan turussa tekemättä mitään, tai no mitä nyt ootkaa menny suunittelee :DD en kestä ajatella et koht koulu loppuu ja ei nää ihmisii enää nii usei ku nyt :'C nöyy~

    VastaaPoista
  2. Ainiin tää oli tää, ku me ollaan kesällä ainoot ihmiset turussa :D Tottakai sä kuulut mun kesäsuunnitelmiin. SÄ oot mun kesäsuunnitelma! :DD Ja no tietty toivois et nähtäis useemminkin ku kerran vuodes, mut jos se ei oo mahdollista,koska ihan hyvin voi lähtee porukkaa muualle maailmaan ja niin.. niin ainakin sit kerran vuodes nähhään.<3

    VastaaPoista
  3. jooo<3 veikkaanki et ihmiset lähtee minne sattuu~~ säki oot mun kesäsuunitelma!jeejee<33

    VastaaPoista