5.5.2011

bubble dreams, bubble dreams

Nyt tulee vähän kuvia viimepäiviltä, kun on tullut otettua. Äsken vaan kävelin ympäri meijän tyhjää taloa kamera kädessä. Joo mul on tylsää.

Naapurit varmaan tykkää kun hypin kylpytakki päällä tuolla meijän takapihalla räpsimässä kuvia :D perus.


Mun koruja ja hajuvesiä, plus maailman paras koira<3. Mites noi kehykset, muistan vieläkin kun kolmosella ihan innoissani ostin ne tiimarista! lol
Kuuluisa itseruskettavani:)
Päivittäiset meikit, tästä kyl puuttuu aurinkopuuteri.
Paras meikkipohja tulee tällä.
OMG Jaffa-mainos!!!!!111 Jaffa nykyään sponssaa mua :DD
Lisää koruja ja vähän muuta..
Tein joskus päiväkodissa tollasen ihanan glitterkävyn!
Mun päivän asusteet. Oli muuten hyvä tänään lähtee koulusta ja pyörän luona tajuan että toi 'pikkulaukku' on jääny luokkaan ja ei muutakun takasin ylös se helkkarin mäki <3

Mites noi rypyt!! :DD
Söin äsken namnam-kanapastaa ja oon ihan täynä.
Huomenna olisi myös vapaapäivä, mutta koska olen tunnollinen oppilas menen huomennakin kouluun. Ja huomenna on pakko mennä tanssiin illalla. huoh, on tää raskasta. Mut onneks lauantai on pian! :)) Ja se kesälomakin sais tulla. N-Y-T- NYT!
Kohta lähden mummolaan, siltä varalta ettei sunnuntaina ehkä nähdä. Toivottavasti sil ei oo mitään hyvää syötävää siellä, koska muuten mun maha räjähtää. Ei koskaan pitäisi syödä ennen kun lähtee mummolaan.
Ja hei menkäähän nauttimaan tosta auringosta, jota tässä ei pariin päivään oo taas näkynytkään. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti