27.8.2012

The Kate

Ostin eilen Suomen Costume-lehden ensimmäisen numeron, Costumea on aikasemmin myyty myös Tanskassa ja Norjassa. Noo en ole vielä kerennyt lukemaan sitä loppuun (miksei kaikki muutkin suomalaiset naistenlehdet ole yhtä paksuja?), mutta olen jo  aika vakuuttunut että ostan myös lokakuun numeron kun se ilmestyy. Tähän asti Uutiset-osiosta olen lukenut jutun, josta innostuin ainakin nääääin paljon. 
Nimittäin 6. marraskuussa julkaistaan Kate: The Kate Moss Book. Nyt tiedän mitä palkkarahoillani heti kärkeen teen (Huom: siis ennenkuin viskaan loput säästötilille!), Amazon.com'ista voi tilata kirjan ennakkoon, nyt vain on edessä vaikea valinta, koska kirjaa julkaistaan peräti kahdeksalla eri kannella.









Siinäpä kaikki kahdeksan kansi vaihtoehtoa. 
Ensin olin varma että valitsen joko tuon ensimmäisen tai toisteksi alimmaisen. Mutta sitten aloin pohtia että tuosta viimeisestä kuvasta tulee ihan mieleen se aika kun Kate tapaili Johnny Deppiä ;) Ja onhan tuo kolmas kuva Katesta turkiksen kanssa ihan mieletön... voivoivoi. Mitä mä teen? Mikä teistä on paras?

Mun pitäisi mennä tästä vielä käymään pikaisesti kaupassa ja sitten alkaakin mun maanantai päivä olla lopuillaan. Aamulla tai aamuyöstä, kun heräsin niin ajattelin etten todellakaan ole lähdössä ulos. Sen verran kuului ukkosen jyrinää ja näkyi salamoita. Ukkonen on siis ehdottomasti tosi kiva juttu niin kauan kuin sitä saa fiilistellä jossakin sisällä. No onneksi se myrsky hellitti siihen mennessä kun mun todella oli pakko nousta pyörän selkään. Oliko se Tuomiokirkon kohdalla kun menin niin koko se aukea valaistui hetkeksi salamoista, pieni kirosana pääsi suusta, oli se sen verran vaikuttava ja pelottava näky samaan aikaan.

Mutta nyt tosiaan lähen sinne kauppaan. Kivaa viikon alkua!

5 kommenttia:

  1. Osta kaikki kahdeksan. Hirveän vaikea valinta.

    VastaaPoista
  2. No niin on, ei olis ollenkaan pitänyt alkaa miettii noita muita vaihtoehtoja!

    VastaaPoista
  3. Nokun mä en enää välttämättä halua sitä... Nyt mietin ton turkis- ja sit ton viimeisen kuvan välillä

    VastaaPoista