11.12.2011

All I Want Cristhmas Is You

Huuuh kylläpä on taas menny aika nopiaan! Ei oo millään ehtiny päivittelemään tänne koulun ja töitten takia. Äsken tulin Oscar-gaalasta... siis meidän tanssiesityksestä :))) Itse ensimmäistä kertaa elämässäni istuin katsomossa, ja olin kokoajan jotenkin tosi liikuttunut niitä kaikkia esityksiä ihastellessani. Toisaalta ehkä harmitti etten itse ollut lavalla, koska se fiilis siellä on niin mahtava, ja toisaalta oli tosi hienoa päästä katsomaan niitä kaikkia ihania esityksiä. Mutta enköhän mä taas ens keväänä siellä pyörähtele ;)Valitettavasti mulla ei ollut kameraa mukana gaalassa, mikä harmitti toooosi paljon koska satuin saamaan serkkuni vierestä niin kingipaikan. Tosin jos mulla olis ollut kamera niin sit mä oisin vaan räpsiny niitä kuvia enkä olis keskittynyt ollenkaan pelkkään katseluun.


Tämän viikonlopun, tätä gaalailua lukuunottamatta oon vaan näpytellyt menemään päättötyön tekstiosaa ja alkaa olla valmista! Ehkä se sittenkin valmistuu ajallaan :D Mitäköhän muuta oon tehnyt? Maanantaina mulla alkoi työt joten koulun jälkeen ei oo muuta ehtinyt tehdä kuin lajitella postia :) Itsenäisyyspäivä meni kotosalla, kattelin Linnan Juhlat ei mitään ihmeellisempää.. Taidettiin viime vkl tehdä joulutorttuja Emmalla ja katottiin Catch me if you can, se on aina yhtä hyvä!

Kohta voisin mennä nukkumaan, pitää huomenna olla virkeenä koska täytyy saada mahdollisimman valmiiksi miestentakki, ettei se jää tekemättä. Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti