10.1.2012

I'm meeting him at London's Dorchester Hotel tonight

Varasin äsken kaks lippuu The Soundsin keikalle. En kyl tiiä ketä sinne mun kans lähtis, jollen saa Emmaa (jos luet tän niin varaudu huomiseen ylipuhumiseen) mut nyt on ainakin liput varattu :)) Jee oon ihan innoissain!

Olin eilen myös innoissani, kun pääsiin ekaa kertaa Jonnan kyytiin, siis auton :D kierreltiin ympäri ämpäri, pysähdyttiin kuvaamaan Uittamon rantaa ja eksyiltiin välillä. Oli tosi kivaa :)


 Bongatkaa mini ihmiset menossa uimaan! Kauhisteltiin Jonskin kanssa, että miten joku voi, ite olin muutenkin ihan jäässä niin sitten vielä joku menee tonne mereen uimaan. HYYYIII!







 Tietenkin oli pakko kuvata Paavo!


Huomenna olis äikän diaesityksiä ja jätin muistitikun koululle (perus!), en siis oo harjotellut yhtään :(( kai tästä selvitään?


5 kommenttia:

  1. Näytän kurjelta tossa maisemakuvassa johon oon päässyt osalliseksi :D ps. mullakin jäi avaimet kouluun, jes ja siinä nipussa on mun muistitikkuni

    VastaaPoista
  2. .....ja mun peppu näyttää tosi oudolta

    VastaaPoista
  3. Ai se olitkin sää, mä luulin et se oli kurki tai joku merikotka! :DDD Siin pepussa on kato se takki varmaan sillee rutussa.
    No hyvä et mä en oo sit ainot siellä sormi suussa.

    VastaaPoista
  4. ois lintubongarit järkyttyneet uudesta lajikkeesta.

    VastaaPoista